۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

ابراهیم فیروزی:

نقاط ضعف تور ایران – آذربایجان رفع شده است

نقاط ضعف تور ایران – آذربایجان رفع شده است

تبریز – خبرگزاری مهر: دبیر ستاد اجرایی بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان گفت : ستاد اجرایی در تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان نقاط ضعف خود را رفع کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فیروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود : در دوره بیست و هفتم انتقاداتی به تور وارد شده بود که در دوره بیست و هشتم این ضعف ها به نقطه قوت تور تبدیل شده است.

وی تصریح کرد : در دوره بیست و هفتم ، مشکل رادیو تور و ارتباطات رادیویی بود که امسال با نصب تجهیزات کافی تجهیزات و استفاده از دکل های اداره کل منابع طبیعی و همکاری این عزیزان این مشکل در دوره گذشته به یکی از مواردی تبدیل شده که نماینده UCI بر اجرای صحیح آن تاکید کرد.

دبیر ستاد اجرایی در ادامه بیان داشت : اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI سطح انتظارات خود را از تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان را بالا برده است و برای ارتقاء آن نیاز به همت و تلاش وافر و ریز بینی های بسیاری است.

وی تصریح کرد: ثبت و گزارش نتیجه هر مرحله در کمتر از 10 دقیقه و اعلام آن به نماینده جهانی و تیمها و کادر اجرایی توسط یک شرکت فرانسوی در دو سال گذشته بیشترین نمره قبولی به تور را داده است.

فیروزی در ادامه گفت: انعکاس نکات قوت تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان و تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری تور از سوی رسانه ها یکی از عوامل مهم پیشرفت و ارتقاء این تور در کشور و UCI است و نیاز است خبرنگاران و رسانه های نوشتاری و تصویری بر این نقطه توجه بیشتری داشته باشند.

یست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده های دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

کد خبر 2062166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha